Beta 3000 falan olmadan keseyi zor görürler boşu boşuna iki günde bir kan vermeyin bence 1 hafta bekleyip haftaya cuma gidin, daha erken olduğu için o zaman bile görünmeyebilir. Bu sefer insan stres oluyor. Ben ayın 11 inde sağlık ocağında öğrenmiştim, 20 sinde doktora gittim direk keseyi gördüm, 2 hafta sonra tekrar gittim kalp atışını duydum