sanane00 Ben 6 gün kala yaptım çıkmadı sonra rüyamda doğum yaptığımı gördüm icime kurt düştü 2 gun kala yaptım silik çizgi vardı kan verdim 37 çıktı suan 5000 lerde şükür
London2334 busraa_01 sanane00 ecemciik Kızlar baksanıza predictor early testim böyle çıktı normalde çok güvenilir test hiç böyle çıkmazd
sanane00 London2334 canim kuruma sonucu ise yanlis olabilir ama kurumadan çıktıysa gözün aydın bence yenisini al bir daha yap
srcck ecemciik bende bu hafta inanılmaz bel ağrısı yaşadım hala bile biraz iş yapınca ağrıyor bugün silik bir çizgi çıktı pazartesi kan vereceğim umarım sizin gibi pozitiftir
emine717_ London2334 yumurtlamadan 17 gün sonra çok net bir şekilde gebelik var mı yok mu öğreniliyormusuz biliyorum 27 gün beklemek çok zor dayanamıyorum ama birazcik daha sabretmeliyiz canım benim 🥺🐣
esinzobooglu Kızlar soru sorabilir miyim, reglimin bitişinden 7 gün sonra kahverengi leke geldi üç gün devam etti o kanama ve hamilelik testi defalarca kez yaptım ilk başlarda hiç çizgi yoktu bir kaç gün önce tekrar yaptığım da hafif silik çıktı sizce nedir
karamel008 London2334 Ben de bu şekilde yaptım negatifti sanırım çok erken yarın regl günüm yarın sabaha kadar regl olmazsam tekrar deneyeceğim😅
1_Ozgnn Kızlar konu başlığı test yapacaklar ama ben yapmayacağım 🤣 negatifleri görmekten bıktım ama şöyle bişry oldu 2.aşılama için kontrole gittim dominant folikül çıktı 17.5 mm di sanırım reglimin 3 günü regli bitti ilişki oldu hemen hemen gün aşırı olmasına dikkat etmeden denk geldi çnkü takvime not almıştım sonra vajinal akıntıma bakarak devam ettim hiç ovülasyon testi felan yapmadım sonra karın Ağrıları kasık ağrıları oldu sanki yine yumurtlama görür gibi akıntım oldu o günüde değerlendirdim spontane bi şekilde 28 günde bir regli oluyorum takvim 19 nü gösteriyor ama 28 güne denk gelirse Salı günü regli olmam gerekiyor şuan hiç bir kaşık ağrısı yok bel ağrım var regli bitişinden beri böyle bi durum yaşayan oldu mu
Gamzeee__ melissa0615 ben yaşadım bu ay günüm 3 gün geçmişti aşırı yoğun pinti kanama geldi max 2 gün şıp kesildi ilk defa böyle bir şey başıma geldi
Betbet34 ecemiyy canım çok erken yapmışsın benim yumurtlama 28 ağustostu 6 eylülde test yaptım negatif 7 de yaptım negatif 8 eylülde yaptım çıkmadı uyudum uyandım 3 saat sonra baktım kuruma çizgisi gibi varla yok bişey vardı gidip kan verdim 8 le öğrendim. Şuan için çok erken 11. Gün bile belli bi çizgi yoktu düşün yani
ecemiyy Betbet34 canım o kadar garip bi durumdayımki akıntım var kokusuz sarımsı, göğüslerimde dolgunluk oldu gidip geliyo bi büyüyolar koltuk altımın yanlarından sancı giriyo arada ve çok rüya görüyorum ama testler megatif oldugu için bende adet olucam heralde ondan oluyo diye düşünüyorum
edalik London2334 yalancı çizgi verdi bana maalesef doktorum adetin gecikince direk kan testi ver idrar testi yapma dedi
Nurrrrfyza London2334 8 gün öncesinde yapmıştım çok aşırı silik çıkmıştı çok dikkatli bakman gerekiyordu son 6 gün kala tekrar yapmıştım gözle görülür derecede silik çıkmıştı bence yap çıkabilir bende aynı markayla yapmıştım
Hatice4136 Kızlar alakasız bişey soracağım ama cuma günü saat 23.00da lavaboya gittim ve çok az regli olmuş gibiydim varla yok gibiydi cumartesi günü tam söküldü reglim… regliyi cumadan mı sayacağız yoksa cumartesiden mi…?