London2334 Reglime 2 gün kala test yapmıştım, ikinci çizgi varla yok arasıydı ama benim rahat 1 hafta falan belim ağrıdı ölüyodum ağrıdan, çubuğa güvenmedim beta baktırdım 10.11 çıkmıştı onun sonucu da, 14 haftalık hamileyim şu an ☺️ Ümidini asla kaybetme, ama reglin gecikmesini bekle en az 7 gün kadar, sonra hemen kan ver ☺️