cavbella bende ilkte suni aldım kızımın gelmeye niyeti yoktu 40+2 olmuştuk suyu azalmaya başlayınca doktor suni ile başlatalım dedi hastaneye yattığım gün şansıma 2 cm açıklığım vardı 7.30 da yattım akşam 7.30 a doğru doğum yaptım bakalım bu nasıl olacak