bebeklerim__ 39+5 oluyorum ilk kızımda da hiç sancım kasılmam olmamıştı bu sefer de olmadı. Doktor pazartesi de deneyebiliriz dedi ama okul iş refakatçi vs sıkıntı olmasın diye cumartesi istedik ve son günlerde çok stres oldum bebeğin hareketleri bile azaldı bu stres olduğum dönemde daha da korktum canım, öyle işte😊