Benim doktorum erkekti önceden Medistanbul hastanesinde çalışıyordu şuan fulyada bi plazada özel muayenehanesi var 2 doktor ortak çalışıyorlar, doğumu acıbadem ya da amerikan hastanesinde yaptırıyorlar sanırım. Bayan doktor nasıl bilmiyorum ama ben doktorumdan çok memnundum. İstersen bakabilirsin instagramdan opdremrahkizildag hesabında iletişim ve randevu için numara var ordan bilgi alabilirsin. Mükemmel bir doktor çok memnun alacağından eminim. Bu arada doktorum fanatik Galatasaraylı bebek doğunca kulağına Galatasaray diye 3 kez fısıldıyor 🤣