muslimeryem bende de hasimoto trioditi var endokrinde takip ediyor doktor, haftaiçi 50 mg hafta sonu 100 mg eutryx kullanıyorum. Ayda 1 kontrole gidiyorum . Sana da mutlaka ilaç vermeliydi . 2.5 nin altında olması gerekiyor çünkü , ben 5 haftalık hamileyken 5.31 di ilaç başladı hemen , şu an 1.92 fln