pinar_shnlii7 bende çok kaygılıyım doğumdan oyuzden nasıl bır duygu merak edıyorum acaba ne hısedıcem normal olsa suan çok rahat gecıyor hamılelıgım hep rahat gectı uyurken harıc tabı hıc ağrım falan çok olmadı ole ama doğumda bılmedım ıcın merak edıyorum