Ipek321 Deletedmom_290 27+2 den merhabalar valla bende de suan zaman su gibi geçiyor gibi geliyor 3. Gebeliğim hem tadını çıkarmak istiyorum doğmasın kalsın diyorum hemde bir yanım hemen doğsun kavuşalım diyorum. 🥹🥰
Deletedmom_290 Ipek321 Benım ılk ya belkı oyuzden çok sabırsızım bır an önce kokusunu almak ıstıyorum
Ipek321 Deletedmom_290 yaa dimi en cok o ilk doğduğunda ki kokusu muhteşem birsey. Sağlıkla kavuşalım inşallah canım benim 🥰💐
Gizemizmir35 Deletedmom_290 en son 35 haftalıkken söyledi 3070 gr arada 1 hafta sonra gittiğim için söylemedi Tekrar Pazartesi gideceğim o zaman söyleyecek 🙂
Ipek321 Deletedmom_290 bol bol er anin tadını çıkarın Rabbim korusun sizi o kaygı heyecan inanın 3. Olmasına rağmen bende de var valla 💐🥰🥹🫣
deryakrgz Deletedmom_290 ben normal yapmayacağım bebeğin gelmesine bağlı o bazıları 39+ bazıları 40+ 🤗