glsmn60 bunun kesin bir cevabı yok aslında deneyerek bulmanız gerekiyor. Kuzum 32 günlük ilk prima aldım hiç sorun yaşamadık tamam dedik bu güzel daha uygun fiyatları deneyelim cepte bu var diye. Sonra molfix aldık dehşet pişik yaptı hemen sleepy aldık onu deneyelim diye o daha beter etti çocuğu. O sırada herkes BİM bezini alın çok iyi dediler onu da denedik. En son doktorla konuştuk yenidoğan dönemi çok hassas sadece prima kullanın dedi pişik sorunu yaşamayın. Tekrar primaya döndük. Bu arada bütün bezler için konuşacağım altını hiç pis bırakmadım acımadım yani beze hiç biraz çiş bile olsa attım buna rağmen diğerleri bizi mahvetti. Sonuç olarak stok yapmayın ve deneme yanılma yöntemi ile ilerleyin. Her bebek aynı değil 😐