Hamisanneee1 glsmn60 molfix pure soft kullanıyorum çok memnunum bir çok farklı marka denedim ama taşma sorunu bunda az oldu
e_blue_sky_a glsmn60 ilk 6ay pek pişik olmuyor ek gıdaya geçince pişik sorunu oluyor ama yine de stok yapmak yanlış. Yenidoğan Molfix premium ile başlayın isterseniz sorun olursa mecbur Prima premium care yenidoğanda
Ipek0z glsmn60 ilkinde baby turco aldım ne pişik ne iz ne taşırma hiç rahatsız etmedi çok iyiydi. Hem de yerli ve doğal maddelerle yapılıyor. Yine baby turco alacağım 🩷🩷
koseleyla glsmn60 kesinlikle molfix kullandım ilk 1 yıl ama daha sonra önlem Babyturco Sleppy ne varsa 😂
LadyX glsmn60 molfix asla önermiyorum hiç sevemedim. Baby turco bence çok iyiydi. Şu an sleepy kullanıyorum bundan da memnunum. Islak mendilde de sleepy en iyisi
Nazo77 LadyX aaay benimde Molfixten yüzüm gülmedi pure soft, premium ve normal mavi paketi denedim üç kez şans verdim yok kötü yaaa yan bantları incelip kesiyor saçmalık
1tosbikannesi glsmn60 prima ve molfix aldım kullanıp memnuniyetime göre bir tanesiyle devam edeceğim 🌸
Aysenurkeser Havin49_ bende araştırdım o dediğinizi Önerdiler bende ilk başta o bezden alacağım pişik olmazsa devam edeceğim
Mucizemyoldaaa_ glsmn60 molfix aldım ben canım deneyip göreceğiz bakalım pişik vs yapmazsa ondan devam ederim diye düşünüyorum
AtlantisKralicesi glsmn60 sleepy ve pure baby kullanıyorum şu an ful pure babydeyim sleepynin ekstrasi çok güzel onu çok beğeniyorum