hulya10 benim reglim düzenli. Pcos falan da değilim. Yani pcoya benzer gibi yumurtaların ama tam olarak pco var diyemeyiz demişti. Zaten ona dair hiçbir belirtim de yok. Şu an sadece kisti yok etmek için verdi bu ilacı. Kullanmaya başladım bakalım. İnşallah 1 ayda yok olur. Diğer ay çatlatma iğnesi vs denicez çünkü