Kızlar 2.gebelik düşünüyoruz. Kaç aydır olmuyor. Doktor reglin 2.günü gel tedavi başlicaz dedi. O yoktu diye başka doktora gittim bugün. Hem reglimin 1.günü diye hem de araya haftasonu giriyor diye bugün gittim. Klomen femara tarzı ilaç yazacak diye beklerken sağ yumurtalıkta 13 mm kist gördü. İlacı yazarsam yumurtayı büyütelim derken kist de büyüyebilir dedi. Önce onu yok etmemiz lazım dedi ve Dienille diye bir ilaç yazdı. Eczaneden aldıktan sonra prospektüsünde okudum ki doğum kontrol hapıymış 🤦🏻♀️ aşırı tedirgin oldum. İçim de bir tuhaf oldu. Ağlamak istiyorum sürekli. Malum doğum kontrol hapı hakkında da olumlu fikirler yok toplumda. Bunun faydası olur mu, daha önce kullanıp hamile kalan varsa nasıl bir süreçten geçti? Kullanmak istemiyorum çünkü şu an. Rahatlatın beni 😔