Mucize157 2prensesannesiiii 9. Gün gecikmede kanda pozitifi gördüm beta 30lu küsurdu testler hep negatifti en son kana baktım yeni yükseliyormuş geç döllenme olmuş
babyadaa Mucize157 canım benim reglim gecikti bugün 4.gün. Dün kan verdim negatif çıktı ama benim reglim normalde bu kadar gecikmez max 1-2 gün. Bu ay geç yumurtladığımı düşünüyorum acaba daha yükselmemiş olabilir mi ? Sendemi böyle bişey yaşadın?