Papatya52 ben yaşadım canim. 7 veya 8.gun sanirim silik çizgiyle öğrendim. Aslında ilk gebeligimdeki belirtileri yaşıyordum ama test hep negatif çıkıyordu. 1 hafta sonunda artik son kez yapayım testi ona gore doktora giderim diye dusundum ki once silik çizgi çıktı dakikalar geçtikçe koyulasti. 2 gun sonra kan verebilmistim ve bin küsurlarda öğrendim. Suan 22+3 gunluk hamileyim her sey yolunda. Sen gidip direk kan ver net belli olur o zaman. Allah gönlüne göre versin