Hhatiicee ksgl aynn cnm benimde aynı sancim cikmiyor hurma yemeye başladım yürüyüş yapiyorum ins dogar artık
Hhatiicee ksgl canım napiyosun bebis nasıl biz carsamba günü için sezeryan randevusu aldık doktor çatı muaynesi yaptı normal doğum çok zor olur deneyelim dersen deneyelim ama %80 sezeryana döneriz dedi .Bende doğum ağrısını yaşayıp sezeryana alınmak istemedim. Sezeryani kabul ettim
Havin49_ ksgl ben haftalık olarak kilosuna hiç bakmadım hatırlamıyorum da ama bebeğim 39+5 te 3610 doğdu
ksgl Hhatiicee bizim kontrol cumartesi canım ben de gidince öğrenicem muhtemelen bişeyler netleşir, doktorun öyle diyosa öyle yapın madem ama cesarwt ederim denersen de dene bence, bana dese ben ederim ama benim ki de demez garantici😂
Hhatiicee ksgl evt cnm muayenede çok zorlandım şimdi bile çok zorlu oldu çok dar normal olabilcek olsa normale zorlarım ama yine sezeryana döneriz gerek yok bence dedi bizde normal olsun istiyoruz sağlık bakanlığı surekli baskı yapıyor normal doğum için ama vücudun uygun değil dedi .Bende kabul ettim hakkımızda hayırlısı olsun insallah
ksgl Hhatiicee muayeneye dayanamadıysan demekki darmış canım benim boşver nasipten öte yol yok sağlıkla kavuşun inşallah bebişinizle😍❤️