ksgl 2.cocugumu sezeryan günü dolmadan 4.100 gram normal doğumla geldi benim ilkinde de kesi atılmıştı o yüzden 2.de de aynı yerden kesi atıldı. Açıklığın olursa eğer yaparsın canım sende baştan ağrilar oluyor ama Allah dayanma gücü veriyor.O ağriyi çekiyorsun ama aklın bebeginde olacağı için atlatıyorsun🥰 herşeyi