aselinannesi38_ kesk canım geçmiş olsun bende şuan 6+5 im benimde kese var bebek yok gaftaya tekrar gideceğim ne olacak süreç nasıl ilerleyecek hiç bilmiyorum
hshshshs aselinannesi38_ doktora gittiniz mi bende 6+5 im şuan kese var bebek yok dedi ve kesenin büzüşmüş olduğunu söyledi
Pitircigin_annesi Fnur6435 ama suan 29 haftalıgım bu hamileliğim de mide bulantısından öldüm 🥹 hani demekki diğerleri bos diye bulanmıyormus öyle düşündüm bende . Tabi herkes de farklı olabilir
aselinannesi38_ hshshshs evet canım gittim bebeğimi kalp atışlarını gördüm inşallah sen de duyarsın en yakın zamanda
aselinannesi38_ hshshshs 6+4 de duydum cnm başka bir Dr gitmiştim haftasını önce söylemişti ama bu Dr tam söyledi son adet tarihimle uyumlu haftam