maco61 bos gebelikle ilgili bir belirtim yoktu normal hamilelik belirtilerim devam ediyordu hatta kurtajdan sonra bile devam etti. Sadece son 1 2 hafta gaz sıkıntım gitmisti vücudum alışıyor sanırım demiştim. Ama mide bulantısı yorgunluk halsizlik devam etmişti bir süre daha.