oglussannesiiii Esmademir34 benimde oğluşş olucak haftaya cuma 37 haftalık olucaz korkum var Allahım sağ salim evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏 💙
Esmademir34 zeyyynep Olsun canım tadını çıkar son aylar panda gibi oluyosun😂Yuvarlancam biyerden diye korkuyorum
zeyyynep Esmademir34 benim gebeliğim çok güzel ilerledş bu zamana kadar ama birkaç kez lekelenmelerim oldu o yüzden biraz korkuyorum🥲 dua ederseniz çok sevinirim, allah sizin de yavrunuzu sağlıkla kucağınıza versin inşallah❤️
Esmademir34 beyzanuruzumcu8087 bende çatı muayenesi olmadım daha bakalım ne diycek ilk defa yaptırcam zor oluyor mu canım
beyzanuruzumcu8087 Esmademir34 valla bazıları hiç hissetmiyor bazıları da acı çekiyor kişiden kişiye değişiyor
Esmademir34 Pln34 sağlıkla al kucağına canım neden sezeryanla doğum yapıyosn cnm sağlık sorununmu vardı
Esmademir34 Pln34 sağlıkla al kucağına canım neden sezeryanla doğum yapıyosn cnm sağlık sorununmu vardı
Esmademir34 zeyyynep Ederim tabiki canım İnşallah sağlıkla kucağına alırsın 💙Hiç korkma Allahın izniyle kucağına alırsın yavrunu
Esmademir34 beyzanuruzumcu8087 Ayy inşallah zor olmaz haftaya ypar heralde benim doktorum 37de yapılıyomuş