Yelizumay Merhaba yazdıklarınızı okudum. Çok fazla stresli ve takıntılı görünüyosunuz. Stres bebeğin tutunmamasının en büyük sebeplerinden biri. Öncelikle artık test yapmayı bırakmalısın. Adetin geciktiğinde ya da bi hamilelik belirtisi olduğunda test yapmak daha sağlıklı olur senin için. Çünkü olmayan ikinci çizgiye bile umut bağlayıp üzülenleri görüyorum. En iyi kesin sonuç adetin gecikmesini beklemek ve kan tahlilidir. Şuan hamileysen bile sakin ve sabırlı olman gerekir. Değilsen hiç düşünmediğin bi anda olacaktır zaten eminim. İnşallah senin için en hayırlısı olur her şey istediğin gibi olsun canım benim🤲🏻