Yelizumay azra19 Siyahbeyaz_ Bykessra ozge1001 Minikkkk_0 Lovebaby27 Kızlar burda en yakın bi özel hastaneye gittim kan vermeye tam ücreti ödeyecekken sordum ne zaman çıkar sonuç sisteminize ya da e nabıza ne zaman diye 2 saat sonra gelip burdan almanız gerekiyor dedi benimde eve geçtikten sonra bi daha gitmem olanıksızdı yani vermeden çıktım hemen yanındaki eczaneye girdim yine test aldım az önce geldim eve yaptım🙈🙈🙈 Bunun markası da bebetime
Minikkkk_0 Yelizumay var canım yakınında devlet hastanesi varsa acilde verebilirsin kan ben öyle yapmıştım hemende çıkıyor sonuç
Yelizumay btlymn37 yusracim ozge1001 azra19 Siyahbeyaz_ Lovebaby27 Kızlar ben yine yerimde durmadım gelirken test aldım freely erken gebelik testi 🙈🙈🙈🙈
Yelizumay Minikkkk_0 var devlet hastanesi ama ben özelde veririm yârın canım hem biraz daha yükselir inşallah beta
ozge1001 Yelizumay hastanenin sistemine barkodla öğreniliyor aslında verseydiniz yarın öğrenirdiniz veya akşam eşinizle giderdiniz böyle takip etmek zor olur
sdkaaa ozge1001 Mersin şehir hastanesi acilinde 13.00 da kan testi verdim ama e nabız da sonuç gözükmüyor hemen çıkmıyor mu ki
Yelizumay ozge1001 sordum özellikle bunu hayır dedi buraya gelmeniz gerekiyor dedi bende yarın başka bi özel hastaneye giderim diye düşündüm
Bykessra Yelizumay benim kan verdiğim özelde böyle demişti mail adresime attırdım o şekilde yapılırsa sorabilirsin iki saat hastanede beklemek yerine
azra19 Kızlar benim ovülasyona da bakar mısınız bugün yaptım bat 7 gun var böyle cıktı [https://mutluresim.com/images/2025/09/17/XoIPKL.jpg](https://)