Snglarbs öncelikle çok teşekkür ederim :)
benim çok bir belirtim yoktu 23 ağustos son adet tarihimdi 7 eylül yumurtlama günümdü biz o haftayı çok iyi değerlendirdik zaten 2 denememizdi dedim olursa nasip olmazsa yapıcak bişey yok yumurtlamadan 1 hafta son benim kasık ağrım batmalarım oldu çok uzun sürmedi ama 2 3 gün sürdü aralıklı bir şekilde daha sonraki hafta fazlasıyla gaz sancılarım oldu ama hala belirti olarak görmedim normalde benim adetten 1 hafta önce hep göğüs ağrım kasık ağrım falan olur her şeyim hep düzenlidir o hafta hiç olmadı 21 eylül adet tarihimdi 20 eylül kaset test aldım çıkmadı zaten çıkmaması normalmiş bekledim ama beklerken de hep regli olcakmışım gibi kasıklarım ağrıyor 3 gün gecikince erken gebelik testi aldım ve sonuç pozitif gördüm hemen kan verdim sanki bir rüya gibiydi rabbim isteyen herkese nasip etsin :)