ecemiyy bende dayanamayıp test yaptım negatif ama daha yumurtlama olalı bile 10 gün oldu pozitif çıkması çok mümkün değil aslında. daha önce bi gebeliğim oldu( olumlu sonuçlanmadı maalesef) o zaman da test yapmıştım 6 gün kala negatifti, 5 gün ve 4 gün kala da negatifti en son 2 gün kala yaptım ve pozitifi görmüştüm🥹 yani 1 günde çok şey değişiyor o yüzden zor da olsa beklememiz gerekiyor