Bende aynı konudan muzdaribim kan şekerim sürekli yüksek çıktığı için diyetisyene yönlendirdi diyeti uyguluyotum füzelme var ama iki defa kaçamak yaptım diye baya yüksek çıktı doktora söylemeye korkuyorum yüksek çıkarsa yatış yapacağız demişti evde bi çocuğum daha var nasıl yapacağım bilmiyorum