edabolukbasi3- Benimde tokluk şekerlerim genel anlamda yüksek çıkıyordu hatta bebek ultrasonda 3-4 hafta kadar önde gidiyordu hep çok iri bebek falan diyorlardı hatta 33. Haftada şekerden yatırmak istedi doktor kabul etmedim Özelde başka bir doktora gittim ve haftası ile uyumlu olduğunu şekerimin de öyle çok yüksek olmadığını söyledi doktor kilosuda yerindeydi 36+6da doğum yaptım bebeğim 3300 doğdu başka bir doktora daha gitseniz içiniz rahat etmesi için