Smyra5 canım şöyle anlatayım en baştan . 5 ay önce tüp bebiş yaptırdım ilk transferimdi 5. Gün 4aa kalitesindeydi . Her şey güzel ilerledi tutundu ama 10. Hafta da kalbi durdu . O transferim de günde 2 tane progestan dex ve kan sulandırıcı kullanıyordum . Neyse doktorum genetikten dolayı düşmüş olabilir dedi araştırmaya başladık . Bende kan pıhtılaşma yatkınlığı çıktı eşimde de genetik bazı bozukluklar çok önemli bi şey değil ama etkiliyor olabilir düşmesini dedi . Bu yüzden 2 tane embriyoyu genetiğe gönderdik biri sağlıklı biri sağlıksız geldi . Sağlıklı olanı transfer oldum 5. Gün 4aa kalite de bu da . Bu transferim de günde 1 tane progestan dex , kan sulandırıcı , duphaston ve dekort kullanıyorum