Aaayseeert Eylül de transfer olup bebişinin haberini bekleyen anne adayları nasılsınız aşklarım nasıl gidiyor bekleme süresiiii
ghostty Aaayseeert ben bugün transfer oldum. Şuan hiçbir şey hissetmiyorum. Ama günlük olacağım iğneleri duyunca moralim bozuldu, bitti sanıyordum🥲
Beyzaaaa037392 Aaayseeert Benimde 5 tane yumurta toplandi pazartesi gunu, 4 tanesi döllenmisti en son aradiklarinda. Insallah yarin transfer gerceklesecek embriyo olustuysa. Ilk transferim daha once asilama denedim basarisiz olduydu. Insallah hepimiz guzel haberler aliriz 🙏🏻
Bmelekkk Bende tüp bebek annesi olacağım nasipse, 11 gün kaldı doguma, inşallah güzel sonuç alırsınız 🤲🏻❤️Allah isteyen herkese sağlıkla sağ salim kucağına aldırsın
Aaayseeert ghostty ben ayın 6 sında oldum canım . Evet bende kan pıhtılaşma yatkınlığı var o yüzden büyük ihtimalle sürekli kullanacağım olumlu olursa . Ama sizin yoksa belki bıraktırabilir . İlk transferiniz sanırım demi
tatsinem Canım kafanda bitirmen gerekiyormuş ben 2.ci denemeye başladığım zaman gebe kaldığımı öğrendim hala olayın şokundayım
Aaayseeert tatsinem ben kafam da hiç bitiremedim maalesef zatennilk tüp bebişimi karnım da kalp durması sonucu kaybettim ondan sonra iyice kötü oldum . Şuan ikinciyi yaptırdım inş olumlu olur
Smyra5 Kızlar bende eylülün 8’inde transfer oldum ilk transferim 18 inde test yap dedi doktorum , çok heyecanlı ve umutluyum. Rabbim hepimizi sağ sağlim evlatlarımıza kavuştursun.
Aaayseeert Smyra5 aminnn canım bende 6 sında oldum 2. Transferim nasıl hissediyorsun bakalım nasılsın
ghostty Aaayseeert benim yok canım evet. İlk transferim. Senin de az kalmış sonuca ulaşmana hadi inşallah🙏🏻
Smyra5 Aaayseeert bu kan pıhtılaşmasını önlemek için vurulan iğnenin adı ne acaba ? Bende bi iğne vuruyorum günde 2 ampul ama o değil sanırım kafam karışıyo artık
Smyra5 Aaayseeert gayet iyi hissediyorum sadece bu süreç yıprattı beni biraz duygusalım o yüzden ama çok umutluyum Rabbim dualarımı kabul etmiş gibi hissediyorum. Belirti olarak doktorlar hiç bir şeyi belirti saymıyorlar. 5. Günüm bugün transferin hafif hafif kasığımın üstüne doğru sancı batma gibi şeyler oluyor ilacın etkisi olabilirmiş .elimi oraya koyup Rabbime dua ediyorum bizi sağ sağlim kavuştursun diye .sizde dua edin bende size ediyorum 🌸
Aaayseeert Smyra5 teşekkür ederim bende sizin için dua edeceğim Allahım bu süreçlerden geçen herkese nasip etsin sağlıcakla . Bende umutsuz değilim sanki bebeğim benimleymiş gibi hissediyorum . Benim de hafif bel ve kasık ağrılarım var 🫶
Aaayseeert Smyra5 benim kullandığım axeparin ama bi sürü çeşit kan sulandırıcı var oksapar falan enox mu bi şey daha var adını unuttum . Bir de iğne olarak progestan dex kullanıyorum ben