Melegimmmmmm hiç bise olmaz canım benim korkma herkesin doğumu aynı olacak diye bişey yok ikinma isteği allahtan geliyor zaten tabiki birazda sen fazla ikinirsan çok daha kolay olur doğumun ben birinci yi normal yaptım su an ikinciye hamileyim normal olmasını ıstiyorum kötü bişey olsa ikincisi neden düşünelim ki en güzeli normal olanı bebeğininle daha çok ilgilenmek istiyorsan en güzeli normal olanı Allahım kolaylık versin sananada tüm doğum yapacak olan annelerede 😉