Melegimmmmmm korkulacak hiç birşey yok sadece kavuşma hayalini kur zaten o seni rahatlatıyor.🤗🤗 aylardır karnında ve birkaç saat sonra kucağında olacak dünyanın en güzel şeyi . oglumda 20 yaşında normal doğim yaptım devlette 38+4 3200 dogmuştu Allah nasip ederse bunuda normal istiyorm.