penbe_karisi Kızlar gebeliğimin başından itibaren kullanıyorum her defasında eczane farklı veriyor ya enox ya oksapar ama oksapar canımı hiç acitmiyor enox berbat iğne battığı gibi kolum yanıyor 😓😓 sizde de böyle oluyor mu
Zbyd3 penbe_karisi bende oksapar kullanıyorum ilk zamanlar acıtmıyordu ama şu bir haftadır göbeğim ağrıyor batırırken az bi sertleşme oldu göbeğimde ondan mı nedir bilemıyorım
Bebegimgeliyor10 penbe_karisi aynı benimde öyle canım küçük ilçede olduğum için her zaman oksapar bulamıyorum daha 8 haftaligim doğuma kadar kullanıcam artık sağlıklı şekilde alayım kucağıma da dayanırım🥰
nurssmom penbe_karisi maalesef oksapar sıkıntıları var depolarda bile bulunmuyor. Benim eczacım şükürler olsun zamanı gelmeden sipariş veriyorda benim iğnelerimi alıyor mahçup etmiyor hiç
penbe_karisi Bebegimgeliyor10 evet bende doğuma kadar kullanacağım 15 haftalığım 4 haftadan itibaren kullanıyorum 🤗🥲rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
penbe_karisi Zbyd3 ilk haftlar göbekten yapıyordum bı zaman sonra çok acitmaya başladı şimdi koldan yapıyorum
Dadas penbe_karisi bende doğuma kadar oksapar doğumdan sonra enox kullandım. Canımız yanıyor ama evlatlarımıza bakınca acımız da geçiyor 🥺💜
tekrarken penbe_karisi dolaptan çıkarınca biraz beklet sonra vur hepsi de illaki acıtıyo kimi az kimi çok
penbe_karisi tekrarken oksapar bende hiç acitmiyordu 🥲 dolaptan çıkarttıktan 5 dk sonra hemen vuruyorum
Aaayseeert penbe_karisi buralar da hep enox ve oksapar falan gördüm benim axeparin kimse de duymadım benim ilacım neden böyle ki acaba hahahaha
yellowchick penbe_karisi bende katılıyorum bu dediğinize oksaparda bu kadar acı yanma yaşamıyordum banada eczane clexane verdi ama çok yakıyor.Depolar bu ara oksapari sakliyormus sanırım stok yapıyorlarmış her yere sorduruyoruz daha Oksapar bulamadık mecburen clexane kullanıyorum o da malum enox gibi
october penbe_karisi oksapar benim içimden geçiyordu bu hafta clexane aldım yine acıyo da bi tık daha iyi sanki
penbe_karisi october o dediğini ilk defa duydum cnm bende hiç hissetmiyordum oksaparı enoxta resmen yerimden zipliyorhm o derece
nurssmom penbe_karisi çok saçma ihtiyaç varsa ona göre temin edilmeli ama herkeste oksapar yazıyor nedense
Aaayseeert penbe_karisi Allah Allah neden benim doktor böyle verdi acaba ahhahaha kafama takıldı şimdi