Dadas aselinannesi38_ güzel bebek haftaya kalp atışını annen gümbür gümbür duysun ve buradaki teyzelerine sevinçli haberi versin 🤲🌸
aselinannesi38_ Dadas amin canım inşallah çok teşekkür ederim beni motive ettiğini için Allah razı olsun
seda_ay aselinannesi38_ böyle doktorlara çok sinir oluyorum ben 10.haftaya kadar bekledim öyle kürtaj oldum
seda_ay aselinannesi38_ evet oldu progestan kullanmıştım gene devam etti durmadı sağlıksız olunca böyle oluyor demişti doktor
Esraaaa6 aselinannesi38_ bende 6+2 de gitmiştim bana sadece kese var dedi 8. Haftada kalp atışını duyduk
fagrbs aselinannesi38_ alttan baktırdınız mı varsa kesin görünür, karından göremeyebiliyorlar anne adayıda biraz kilolu olursa dahada zorlaşıyormuş