aselinannesi38_ Kızlar sabah konturolum vardı gittim kese var fakat Dr bebek canlanmamış dedi bu neden olur ne yapmam lazım haftaya tekrar gel dedi ağlamaktan kendimi tutamıyorum 😥🥺
icmimaranne aselinannesi38_ kalp atışı gözükmediği için demiştir canım bende 6+3 de gittim doktor bir kere gördü kalp atışını sonra göremedi 8. Haftada gel dedi banada hayırlı olsun dedi gönderdi
gebesbiranne aselinannesi38_ moralini bozma ve kötü düşünme sakın bende 6+4te gittim kese var bebek yok dendi 8. Haftamda kendini gösterdi henüz daha erken görünmemesi çok normal modunu düşürme hayırlısı olsun
Fatma-asar aselinannesi38_ ee belki geç döllenmedir kendini üzme ağlama haftaya görünür inşllah sen stres yaparsan bebegi etkiler dua et bol bol
Aaayseeert aselinannesi38_ aşkım daha erkendir belki gözükmesi ya da canlanması için canını sıkma ki bebişin de üzülmesin . Bu salak doktorlar hep böyle insanın canını sıkıyorlar
yellowchick aselinannesi38_ ilk önce o doktoru değiştirin lütfen sizi yalandan yere strese sokuyor. 8. Haftaya kadar yolu var yani doktor bunu bilmiyor mu hatta 9 da gören bile olmuş stres yapmayın lütfen başka bir doktora gözükün.Ben şuan 8 deyim minicik gözüküyor yani bunlar normal
Kosemen54 aselinannesi38_ üzülmeyin benim adetime göre 7 haftalıkken gittim bi gittim bebek yok sadece kese doktor geç döllenme bebek daha oluşmamış dedi 2 hafta sonra gel dedi sonrası bebeğim şuan kucağımda 🥰