Şimdi ben geçenlerde yumurtlama akıntısı sandım ama gliba değilmiş çünkü test yapmayı bırakmadım veee testte uzun zaman sonra pik gördüm şimdi şöyle ki sat 19 agustus pcos olduğu için bat kesin bişey söyleyemiyorum 19 agustusta adet oldum 4 gün sürdü 23unde bitti 1 Eylül ve 8 Eylül’de çok hafif lekeli bir akıntı oldu ve sonrasında 10 Eylül’de yumurtlama testi pozitif oldu 11 Eylül’de hala pozitif çıkıyor ve biz eşimle 9 ,10.11 eylülü değerlendirdik işi nedeniyle daha fazla degerlendiremiyoruz malesef şimdi size sorum şu bebitonun yerlesebilmesi için yeterli süre olur mu sizce çünkü normalde ayın ortalarinda yumurtlama olur ve yeni adete 14 gün kadar zaman olur ama benim yumurtlamam eğer adetin tam zamanında gelirse adete 9 gün kala oldu yorumunuz nedir ????