Merhabalar 28+1 den. 97.5 ile hamile kaldım şu an 90.5 olmuşum. İkinci hamilelik olduğu için kizimdakinden farklı ilerliyor ve üç dört gündür mide yanması çok yaşıyorum. Ve göbek çok belli oluyor zaten. Kizim da sezeryan olduğum için ve tüp bebek olduğu için ikisi de şimdi oğlum da da sezeryan olacak. Normal doğum tarihimiz 4 Aralık uygulamaya gore ama doktorum Kasım 20 den sonra için gün beğen dedi 😉.