Tugba2626 Bilgeeee ben u şeklinde boyum kadar yastık aldım 36. Haftam olcak hala kullanıyorum . Ama pofuduk yorgan da iş görüyor . Eşim ayrı yorgan da ben ayrı yorgan da yatıyorum şimdilik . Çift kişilik sarılıp çok rahat uyuyorum
Sukella Bilgeeee uyanmanızın sebebi sadece yastık ve yatma şekli değil. Vücudunuz da biyolojik olarak doğuma hazırlanıyor. Gece sık sık uyanacağız malum :) bence çok tatlı bi alarm sistemi