sahada ben 3 defa düşük yaptım ama biri kalp durması 8. Hafta da ikisi bos gebelik 7. Haftalarda kanamam oldu düştü . Genetik testte pıhtılasma yatkınlıgı çıktı ama son iki gebeliğimde de kan sulandırıcı kullandım yine düşmüştü . Sonra Zeynep Kamil de tekrarlayan düşükler için bir bölüm var oraya gittim orda bir doktor bana dedi ki senin bir şeyin yok sadece zamanı gelmedi senin sağlıklo bebeğin olacak düşmicek dedi . Hani 4 düler5 düşer ama sonra düşmicek bak gör dedi . Bende o sırada çalışıyordum işi bıraktım sadece kendime döndüm yeme içmemi değiştim hacamat oldum bir de çocuk yapma fikrini aklımdan çıkardım gezmlere gittim devamlı arkadaslarımla vakit geçirdim derken 4. Hamileliğim oldu ve çok şükür suan 29. Haftadayım . Sadece tedbiren kan sulandırıcı kullanıyorum. Benim hikayem böyle çok testler çok arastırmalar yaptık o kadar zor ve yorucu ki sizi çok çok iyi anlıyorum. Rabbim nasip etsin inşallah 🥹🥹♥️😍