sahada Kızlar tüpte sıvı birikmesi sebebiyle laporoskopi oldum. Histereskopi de oldum. Ama ameliyat çok başarılı geçti. Şüphelendikleri gibi bişi yoktu. Rahim ve tüplere hiç dokunmadan bakıp çıktı doktor. Düşüklerimin rahim yada tüpten kaynaklı değil. Rahim ve tüplerin çok iyi. Boşuna tüp bebek yaptın dedi. Kan da problem ara bence dedi. Şimdi ben napıcam. Düşüklerim için 7 yıldır hiç teşhis koyamadılar hala. Normal düşüklerim ve tüp bebekle de düşüklerim var. 2. Ayda kaybediyorum bebeklerimi. Biri bana akıl versin. Genetik kromozom pıhtılaşma troit vitamin değerleri falan onlara hiç girmeyin. Genetik taşıyıcı testi bile yaptırdım. Yurt dışına gönderdim kanları. Bana bi akıl verin
Aaayseeert sahada bu seçeneklerden başka benim de aklıma bi şey gelmedi . Eşiniz de sorun yok değil mi
yourpariah sahada sperm testi de yaptırdınız mı? biz düşük olunca genelde kadından kaynaklı sanıyoruz ama erkeğin sperm kalitesi düşükse döllenme esnasında oluşan bozukluklardan dolayı da ilerlemeyebiliyormuş
superstar_00 sahada Tibbi olarak bir probleminiz yoksa gebe kaldığınızda bunu kimseyle paylaşmayın ve bizim buralarda boylama derler bu tür durumlarda ilmine güvendiğiniz bir hocaya anneniz sizin için boylama diğer ismi bu durumlar için yazılan muska yaptırsın siz hamile kaldığınızı öğrendiğiniz an bunu takın kendinizde taşıyın.
moonlight41 Bende aynı durumu yaşıyorum 4 kimyasal gebelik geçirdim tüp bebek yaptırdık ama henüz transfer edilmedii rahim filmi, rahimden biyopsi, kromozom testleri yapıldı herhangi bir sorun yok sebepsiz infertilite
sahada Aaayseeert eşimde de sorun yok. Tüp bebekte eş problemi önemli olmuyor zaten. Tüp bebek olanlar da düştü
Aaayseeert sahada ben tüp bebek yaptırmıştım 5 ay önce karnım da kalbi durdu . Bu sebepten dolayı eşimin genetiğine bakıldı bazı kromozomların da farklılıklar çıktı bu da çok etkilemese bile bebeğin genetiğini bozabiliyormuş ondan düşmüş olabilir dedi doktor . Şimdi ki tüp bebeğimi genetikli transfer oldum . Ondan sormuştum
sahada Aaayseeert yaptırdım. Hem normal. Hem genetikli incelemeli yaptırdım. Bizde bişi çıkmadı eşimle
sahada superstar_00 çok hocaya gittim. Hepsi öyle bi durum olmadığını söyledi bana. Kafayı yicem artık. Eskisi gibi iyi işin ilmîni bilen ehli hocalar yokki. Hepsi para peşinde
superstar_00 sahada Benim annemin de çocukları ya düşükle ya da doğduktan sonra 2, 3 aylık olunca sebepsiz ölüyormuş 4 çocugunu doğduktan o şekilde kaybetmiş sonra bir hocaya gitmiş o dönemlerde hoca ona muska yapıp vermiş bir kızın olacak kendi adını tak demiş ondan sonra çocukların ölmeyecek demiş annemde öyle yapmış çocukları ondan sonra yaşamış.
gozde91 sahada ne kadar doğru bilmiyorum ama benim kuzenimin 4 sene sebepsiz yere çocuğu olmadı sonra bi hocaya gittiler sende sübyan var demiş hoca ona muska yazdı ve hamile kalmıştı
superstar_00 sahada Üzmeyin kendinizi, Allah’a sığının Allah tez zamanla sağlıklı bir gebelik nasip etsin size isterseniz hacamatı deneyin belki burdan şifanızı bulursunuz.
sahada Moz şimdi onu yaptıracakmış doktorum. Birde ben bu testi öncesinde istediğim halde gerek görmedi
sahada Moz Wes I şuan baktım. Ben o testi yaptırmışım. Aileden gelen genetik tanı taraması o. Devlet karşılamıyor. Biz yaptık onu. Hiçbirşey çıkmadı. Bağışıklık testinin adı başka bişi olmasın
sahada Moz şimdi buldum o testi. Antinükleer ana testi. Yaptırdım onu da. İki kez. Biri devlette. Biri özel de.