hsmerve benim ilk doğumum normal olmıştı ikinci zorunlu sezeryan oldu bu üçüncü gebeliğim ilk doğum normal olunca avantaj dedi risklerden bahsetmedi bana en az arasında 2 sene olması gerekmiş benim 3 buçuk sene var zaten bol bol yürüyüş önerdi şuanlık nehir hanım zaten çok ilgili bir doktor