minikpanda0_ İyi akşamlar, İstanbul rami hastanesi Dr. Nehir Bayram’a giden var mı? Doğum ücreti nedir?
rapunzel9222 minikpanda0_ merhaba ben yeni randevu aldım baya zor bulunuyor bir ay sonrasına verdiler bu ayın 24 e duyduğum kadarıyla normal doğum 55 bin sezeryan 60 bin mesai saati dışında gelirse 5 bin ekstra alıyormuş
Suraozskrr minikpanda0_ randevuları cok sıkıntılı Bi ay sonrasına veriliyor 32. Haftadan sonra da takipli olmayanlara bakmıyormus
minikpanda0_ rapunzel9222 ssvd fiyatı mı 55 bin yoksa herkese mi o fiyat benim ilk doğumum olacak acaba daha az ücret alır mı
rapunzel9222 minikpanda0_ bende ssvd için gidiyorum buymuş fiyat banada biri söyledi muayeneye gittiğimde detaylı öğreneceğim
minikpanda0_ rapunzel9222 benim için de sorar mısınız rica etsem. ilk doğum için de fiyat aynı mı diye
hsmerve rapunzel9222 merhaba Ssvd doğum yaptınız mı süreciniz nasıl geçti Dr nehir hanımdan ve hastaneden memnun kaldınız mı acaba
Blueeberryy Nehir hocada dogum yaptim ebeler falan cok guzel ilgileniyolar dogumda nehir hocada iyidir fiyatlardan haberim yok suanda
Salihaa123 Doktor Hanım ve ekibi çok güzel. Onunla doğum yaptım, netliği gücü doğumu yapabilmeme çok etkendi. Normal doğumu desteği ve anne bebek yanlısı olmasını demiyorum bile bu konuda zaten çok konuşuluyor❤️
Salihaa123 minikpanda0_ evet ilkti geçen sene yaptım birçok arkadaşım Nehir Hanımla doğum yapmıştı zaten sonrasında da yapıp çok memnun kalan arkadaşlarım oldu
hsmerve rapunzel9222 anladım hayırlı doğumlarınız olur inşallah bnde Ssvd düşünüyorum arayış içindeyim Dr hanım Ssvd hakkında size bilgiler verdi mi bazı riskler var bu süreç hakkında
rapunzel9222 hsmerve benim ilk doğumum normal olmıştı ikinci zorunlu sezeryan oldu bu üçüncü gebeliğim ilk doğum normal olunca avantaj dedi risklerden bahsetmedi bana en az arasında 2 sene olması gerekmiş benim 3 buçuk sene var zaten bol bol yürüyüş önerdi şuanlık nehir hanım zaten çok ilgili bir doktor