gulluomer31 Kızlar ben evde yaptım silik çıktı iki defa yaptım çıktı kan verdim çıkmadı bakar mısınız
Gamzee__ Busyusad evet ama hastanenin referans aralığı farklı yani değerim normalde 5,5 Hastanenin referans aralığı 0-26 benim 26,5 cıktı oda büyük ihtimalle ilaçların etkisindendir pozitif ilerleyecegini sanmıyorum cok üzgünüm
Busyusad Gamzee__ Rabbim sağlıkla hayırlısıyla sona kadar gitmeyi nasip etsin canım bence yarın yada öbür gün tekrar kan testi ver
gulluomer31 gokce_96 adetine iki gün var az önce kan verdim acilde çıkmadı test dört önce çıktı kafam karıştı kızlar fikir verin
nerm629_ Fnur6435 Fnur6435 canım ben daha dün öğrendim artimedle aynı böyle çıktı bide frelly diye bi marka yaptım gene silik çıktı beta 19 du öğrendim herkeste yalancı pozitif vermiyo ki ben 3 gebeligimide artimedle öğrendim days doctor yalancı pozitif veriyo ama
Fnur6435 nerm629_ Herkeste olacak diye bir şey yok zaten ben sadece hani başka bir güvenilir marka ile de baksın sonrasında hayal kırıklığı yasamasin diye dedim benim iki kere başıma geldi o umudun sonunda hayal kırıklığı zor oluyor