Selim_Alparslan Biz doğduk annelerim darısı bütün hamile annelerimin başına inşallah Rabbım herkesi tek avazda kurtarsın 😊 Oğlum ve ben sağlıklıyız çok şükür aynı bana benziyor sarışın 🤭🌸
Zge12 Selim_Alparslan gözünaydın kuşum kaç saattir bu postu bekliyorum gözünüzaydın Rabbim analı babalı büyütsün ömrü bahtı güzel hayırlı evlat olsun 🩷🩷🩷🤲🏻🤲🏻🤲🏻 sanada geçmiş olsun aşkım kolay mıydı nasıl geçti doğumun ❤️❤️❤️❤️❤️
SuEr_Tu1512 Selim_Alparslan Çok şüküürrr🤲 Gözün aydıınnn Rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🙏 Darısı başımaaa🥹🩵
Mor-kelebek Selim_Alparslan gözün aydın olsun canım 🌸 nasipse bizimde 7 haftamız kaldı kazasız belasız bir kucağımıza alıp eve gelsek 🤲🌸
Selim_Alparslan Teşekkür ederim annelerim normal doğumdu evet güzel geçti cok şükür şimdi hastanedeyiz akşam çıkacağız inşallah 😊🌸
Gizem1504 Selim_Alparslan oo oğlumun arkadaşı gelmiş 1 gün arayla 💙 maşallah canım Allah analı babalı büyütsün. Çok sevindim🌼🤲
penbe_karisi Zge12 ayy çok sevindimmm darısı bize insAllahhh 🥰🥰🥰♥️😍sağlıkla büyüsün minikkkk Alpaslan 😍
nilsumm Selim_Alparslan Ayy darısı benim başıma siz en son 30 haftalardaydınız zaman çok hızlı geçmiş yaa 🥹 sağlıcakla büyüsün banada 2 3 hafta kaldı hayırlısıyla 34+2 haftalık olacağım bebeğimin kilosu iyi olduğu için doktor 37 haftada sezeryana alırız dedi🥹