Babybebi Burada benden sonuç bekleyen arkadaşlara yazacağıma söz verdiğim için yazıyorum kızlar malesef yavrum melek oldu iki gün evvel toprağa verdim down sendromlu şüphesi vardı karnımda vefat etti iki gün sonra ölü doğum yaptım ciğerleri su toplamaya başlamıştı ve bu durum beynine kadar ilerledi hastaneye hareket azlığından dolayı acilden gittim ve bir gece hastanede kaldıktan sonra bebeğimin son anlarını yaşadığını öğrendim bebeğimin bir kaç gün sonra downlu doğup doğmadığının test sonuçları çıkıcak çünkü hem daha doğuma 6 haftası vardı hemde iki gün suda deformasyon yaşamıştı kuzum sorularınızı cevaplamaya çalışırım buradakilere söz verdiğim için programı silmedim hepiniz Allah a emanet olun ve hayırla sağlıkla bebekleriniz kucaklarınıza alın inşaAllah hamişcanlar💐💐🤍🤍
burcuo Babybebi Allah sabırlar versin, kalbinizi ferahlatsın inşallah. 4 ay önce evladımı kaybettim ben de 25.haftada. Acınızı paylaşıyorum. Cennet kuşlarımız arkadaş olmuştur, rabbime emanetler ❤️🩹
Esma006 Babybebi basınız sağolsun seni koruyan bir melegin var bende kaybettim 3 ay olucak acısı dinmiyor iki gün yaşamisti insanın başına gelmeyince anlamıyor malesef insanlar ne desem boş Allah kucağını boş bırakmasın içini ferah tut aglaman gelince ağla tutma sakın ben hala ağlıyorum herkese garip geliyor ama anne rahmine düşünce anneliği hissediyor insan cidden Allah sabır versin
Hamiske Başın sağolsun, acını paylaşıyorum, ne desek boş, asla içine atma ağlayabildikçe ağla, ben de 23 gün önce bebeğimi kaybettim
Babybebi Hamiske sizinde başınız sağolsun benim tansiyonum yükseliyor vücut dengemi toparlamaya çalışıyorum canım💐
Babybebi Esma006 Allah razı olsun canım seninde başın sağolsun benim iki sene önce kedim öldü onu bile unutmuyorum ağlıyorum bu canım ciğerim evladım Allah büyük tevvekkül ediyorum Allah kuluna zulmetmez inşaAllah rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin🤲🏻hüzünlerimizi unutturacak büyük sevinçler versin 🤲🏻🤲🏻🤍
Zge12 Babybebi başınız sağolsun canım Rabbim sabır versin imtihanını kolaylaştırsın cennette seni bekleyen bi şefaatçin var güzel anne. Rabbim yeniden sağlıkla sağlıcakla kucağına bi evlat versin ❤️🤲🏻
Mor-kelebek Babybebi basınız sağolsun rabbim sabır versin inşallah 🤲 cennet kuşunuz sizi kapıda bekliyor inşallah 🥺
Smr5353 Babybebi Başınız saolsun Rabbim dayanma gücü versin inşaAllah🤲 down sendromu şüphesi vardı derken nasıl şüphelenmişti dr lar hangi testlerden acaba
Babybebi Smr5353 ben fetal yaptırdım ama henüz tekrar inceleniyor varmı yokmu diye amniyosentez yapılmış doğurunca
Zeyzey01 Babybebi Rabbim açını hafifletsin inşallah kalbine inşirah ferahlığı versin. Bende 37+3 de ölü doğum yaptım vajinal. Kavuşmamıza 3 gün vardı ama yavrumun kalbi durmuştu. Çok sorguladım kendimi ama asla isyan etmedim sonrasında Rabbime teslim ettim kalbimi ona tevekkül ettim. Şer gördüğümüz herşeyde de vardır bir hayır. Bizim yavrularımız şuan Tuğba ağacının altında bizleri bekliyorlar. İçinin acısını çok iyi anlıyorum ama rabbim böyle istemiş demekki. Benim daha kırkım bile çıkmadı çıkar çıkmaz kızımı ziyarete gidicem çok özledim bende
myangelson Zeyzey01 sizin de başınız sagolsun kırk çıkmasını beklemenize gerek yok ben sürekli gittim oğlumun yanina. Lohusa mezarlığa gidemez falan diye birşey yok hurafe. Gitmek istiyorsanız gidin kendinizi mahrum bırakmayın
Babybebi Zeyzey01 ben 5 inci günüm oldu canım doğum yapalı bende normal doğum yaptım Allah bugünleri unutturacak mutluluklar hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşaAllah 🤲🏻💐
myangelson Babybebi basın sağolsun 3 sene önce bende 26+5 haftalık doğum yaptım oğlum 2 gün yaşadı kaybettik. Çok iyi anlıyorum seni Rabbim yüreğine inşirah ferahlığı versin🤲🏻 3 sene oldu hala geçmedi açısı ve hiçbir zaman geçmeyecek sadece bu acıyla yaşamayı öğreniyoruz. Şubat’ta Rabbim tekrar bir evlat nasip etti bana çok şükür , şuan oğlum 6 buçuk aylık bazen ona bakıp ağlıyorum abin yaşasaydı onunla da bunları yapacaktık diye ama takdiri ilahi işte elimizden hiçbir şey gelmiyor. Doktor sizi yonlendirir onun yönlendirmesine göre ve siz kendinizi hazır hissettiğinizde, Rabbim kolaylıkla nasıp etsin sağlıklı bir evlat 🤲🏻
Babybebi myangelson amin canım inşaAllah senin adınada çok sevindim çok şükür mutluluk huzur bolluk bereket sağlık tüm hamişlerle adaylarıyla ve sizlerle olsun🤲🏻💐🤍bugünlerde geçicek inşaAllah