Derya5542 firdevs dediğim gibi canım herkesin gebeliği bir değil kimi bebekler sakin oluyormuş benim arkadaşımın gebeliği de öyle geçti 27 haftasina kadar birde erkek bebekdi ☺ bebek çok uykucuymus 😂 ama 27 haftasından sonra tekmekerinden uyuyamamisti geceleri ☺
firdevs Derya5542 o günleri görmek nasip etsin rabbim banada inşallah İnan uyku falan yok gözümde canım ya 🙏🙏
Ozlemr firdevs canım azıcık daha sabret bende 21+2 günlük hamileyim. Son 2-3 gündür çok hissediyorum artık nerdeyse hep hissediyorum hatta. Geçen haftadan bu haftaya baya değişti
EnginDenizim İlk hareketlerini 17 haftalarda hissetmeye başladım 20 22 haftalarda da hafif. dedimki benim oğlum hımbıl uykucu ağır abi hic hissetmiyorum meğer öyle değilmiş 26+5 haftalıgiz simdi MaşaAllahi var. Biraz sabir istiyor beklemek 😍❤
Leyla_zeynep firdevs merak etme sert tekmeler de gelicek bir kac haftaya o zaman da uslu durmasını isteyeceksin biz 31 haftadayiz bu saat oldu hala tekmeler yiyorum uyumaya niyeti yok hanimefendinin bebeginin sağlığı yerindeyse merak etme zamanı var her bebek bir olmuyor biraz beklemen gerekicek
Tahsey firdevs Sabır canım canım bende böyleydim ama şimdi 24 haftalık hamileyim hissediyorum tatlı şeker çikolata yiyip yatiyorum oğlum diye seviyorum bide hadi bidaha oğlum diyurm onunla konuşuyorum onu hissetmek kadar güzel bişey yok biraz daha sabır ve zmaan 😘
Minnosunannesi firdevs herkesin bebeği bir değil benimde oğlum olcak 24 haftalığız ve çok az hareket ediyor denilebilir öyle anlatılanlar gibi Yok dışardan gözüktü kıpır kıpır bi durum yok yani
Mrve26 firdevs 22 haftanın icindeyim hatta23 diyebilirim benimde oglum olucak ve ben bu hafta tepiklerini hissetmeye basladim onceden yanlizca titresim gni hareketler hissederdim ama simdi bazen uyutmuyo bile o andada onunla konusunca rahatliyo ve duruyo NE GUZEL NİMET ÇOKK ŞÜKÜR RABBİME... 🤰❤
Kimyagercik firdevs normal ben 23 de hisettim sakin bi bebek benimkisi 28 de hala cok hareket etmiyo kiz olucak
HanifeOkutan firdevs canım ben de 20. Haftadayım ben 16 dan beri pırpır ettiğini hissettim şuan dıştan bile belli ediyor kendini, doktoruma söylediğim zaman ise doktorum ilk gebelikte 21. Haftaya kadar herkes hissetmez dedi. Ben 50 kiloyla hamile kaldım zayıf olduğun için kolay hissedersin dedi dediği gibi de oldu. Sırt üstü yatmayı tavsiye ederim sana bir şeyler yedikten sonra yeri kalmıyor diye daha kolay hissedersin ama korkma annem 4 bebeğini de 6. Aydan sonra hissetmiş😊 uysal bir oğlun vardır veya biraz dolgunsundur😊
Downtowngirl Bunun kilo ile alakası yok tamamen yanlış bilgi, öyle olsa ben hissetmezdim, herkesin rahmi vs farklı, ayrıca ben 17. Haftada başladım hissetmeye 27 den sonra dışardan görünmeye bile başladı, hala da öyle. bebeğin pozisyonu ile de ilgili olabilir.