Kızlar merhaba beni bilenleriniz vardır . 3 gün önce özele gittim doktor kesenin içi boş dedi hem karından hem vajinal ultrasonla bakmıştı . Bende daha önce yolk kesesi göründü diyince uzun uğraş sonucu yolk kesesini görmüştü ve haftamı çok ilerde ölçmüştü sat göre 6 gün önde çıkarmıştı. Bugün kendi doktoruma randevum vardı gelmeyecektim eşimde gelmezsen 15 gün randevu bulamıyordun dedi. Doktora hiç bir şey söylemedim. Ultrasonla baktı kese yuvarlak bebek var kalp atışı var 6+3 dedi. Bebek 5.1 mm çok küçük artık 2 hafta sonra görüşelim her şey yolunda dedi. Özelde gittiğim doktor koru hastanesi doktorun adı ezgi soyadını hatırlamıyorum . İki ultrasonu buraya bırakıyorum ve hakkımı asla o doktora helal etmiyorum. Kesen fasülyeye benziyor içi boş dedi 3 gündür aşırı moralim bozuktu . Bugün mü doktor kese top gibi ne fasülyesi. Özelde 3 gün önce 6+6 demişti bugün 6+3 çıktım bugün sat tam uyumlu 🌸Çok şükür bu günleri gösteren rabbime 🙏🙏🙏🥰
Lütfen tek doktorla kalmayın güvendiğiniz tek doktora gidin benim gibi doktor doktor gezmeyin

