[silindi] Karşınızdaki kişiye saygısızlık yapmadan cevabını mutlaka verin bence, laftan anlarlar anlamazlar artık onlara kalmış. Ben de çok kafaya takan biriyim normalde, olabildiğince kendimi meşgul ediyorum hem zihinsel hem de bedensel, kendinizi meşgul etmeye odaklanın, inanın size laf söyleyen kişiler bu kadar dertlenmiyordur önemsemiyordur düşünmüyordur, siz de onlara haketmedikleri enerjinizi harcamamaya çalışın, yok sayın. Daha güzel faydalı şeylerle meşgul edin kendinizi zor da olsa, bir süre sonra akışınız değişecektir…