Kızlar son ag 30 Temmuz ilk kanda 5 Eylül 156 çıktı ikinci kanda 1239 cıktı 09.09 da kese halen görünmedi doktor ayrıca progestron testi de istemiş oda 11.14 cıktı ne düşük ne de yüksek dedi bana pazartesi keseyi görmemiz lazım dedi böyle bir sey yaşayan oldu mu sizce sağlıksız gebelik mi ?