Accountant Eşimden önce arkadaşım öğrenmişti 2 saat sonra beliren varla yok arası bir çizgiydi 🩷 Siz ilk kime söylediniz ?
bebetoli Accountant arkdsm test yaptım silikti ona attım bu ne demek diye sonra hemen test yap dedi yaptım geldim eşimle kızım uyuyordu uyattim kızım bebek oyuncak istiyordu bende ona bebek senin annenin karnında dedim eşim şok oldu
0zlemy Accountant en yakın arkadaşıma kahvaltıya gitmiştim hamilelik konusu açıldı reglin gecikti mi diye sordu bir iki gün dedim gidip test alalım deneyelim dedi ve direkt çift çizgiyi gördük. Yani ilk bebeğimin teyzesi öğrenmiş oldu 🥹💖
Katya1 Accountant ablama şüphem olduğunu söylemiştim oda test yapmami söyledi yaptım cookkk silik çıkmıştı sonra hastayım bahanesyle eşimi acile götürüp orda kan vermiştim sonuc cıkınca ona söyledim çok sevinmişti şimdi 32 haftalığız 😍
Tugceaker Accountant ilk hamileliğimi annem ikinci hamileliğimi arkadaşım 3. Hamileliğimi eşim 4. Hamileliğimi kız kardeşim 😂😂😂
Tugceaker Accountant 😂😂😂 bağlatabilirim ard arda hamile kaldım 😂😂😂3 ile 4 arasında 6 aylık oğlum 3 aylıkta hamileyim 😂😂😂
Papatya05_ Accountant iki hamileliğimde de eşim hatta şöyle komik bi anımız oldu evde silik bi çizgi çıktı ilk gebeliğim pek bi bilgim de yok işte kimyasal diye bi gebelik olabilir demişler bende öyle hiç gebeyim diye düşünmedim kan verdim sağlık ocağına eşimle evdeyiz bişeyler anlatıyorum ben eşim de bilgisayarda bana bakıp gülüyor anlamıyorum neden gülüyorsun dedim sonucun çıkmış hamilesin dedi 😂😂😂😂😂 yaa dedim benim hamileliğimi de benden önce öğrenemezsin diyip gülmüştük böyle bi anımız var İkinciyi de eşime söyledim zaten istiyorduk şaşırma olmadı o yüzden 16+3 sağlıkla gelsin
gulo21_ Papatya05_ benimde benzer durum baş dönmesiyle hastaneye gittim hamileliğe ihtimal vermedim benden önce eşim öğrenmişti hamile olduğumu 🤣🤣bende aynı sizin gibi demiştim hahaha
HumaBetul342 Accountant Ben eşimden önce kimseye söyleme fikrinde değilim 😁bilecekse önce babanın bilmesi gerektiğini düşünüp İLK EŞİME SÖYLEDİM 🤍
Accountant HumaBetul342 flaşla çizgi arayınca birilerine soruyorsun mecbur eşinden önce başkaları öğrenmiş oluyor benim çizgi yok gibiydi arkadaşım var dedi 😀 ayan beyanlarda tabiki önce eş öğrenmeli
HumaBetul342 Accountant o konuda haklı olabilirsiniz benim ikisinde de direkt çizgi belirdiği için birine sormadım 🫣😅
egl İlk benim kasik arılarımla başladı sonra ben test yaptım bir çizgisi beli bir çizgisi belli değildi. Adet günüm geçti 2 gün tekrar yaptım iki çizgide çıktı ben öğrendim ilk yani