Günaydın arkadaşlarımm
Uyandigimdan beri bas agrim kalp agrim var sanki kalbimin üstüne ağırlık koymuşlar gibi nefes alamıyorum bebek hareketlerini cok cok az hissediyorum sabah hareketli olurdu bir şeyde yiyemedim böyle devam ederse birkaç saat içinde acile gitmeyi düşünüyorum. 38+6 olduk bebek büyüdüğü içindir diye düşünüyorum ama kalbime ağırlık koymuşlar sanki ne nefes alabiliyorum nede gecirebiliyorum o ağrıyı araştırdım öyle bir şey çıkmadı en son buraya yazayım dedim