Yildizozlem Esm_Nzm bende murat beye gdidiyrm sezeryan 1850 normal 1650 diyor daha da zam gelebilir dedi
Yildizozlem Esm_Nzm aynen daha dun sordum devlettede istedigimiz doktor doguma giriyor mu bilmiyorum ozgur bey olursa devlettede olurum da burdaki isleyisi bilmiyrm
Esm_Nzm Yildizozlem normal doğumda acilde kim varsa o girer ama sezeryanda onun olduğu güne doğum alırsın kendiyle konuşup yapar var öyle yaptıran tanıdıklar
Yildizozlem Esm_Nzm 32 hafta oldu ama sezeryanmi normalmi belli degil kafasi buyuk oldugu icin bakalim nolacak rabbim saglikla nasip etsin
Keziban01 Merhaba kızlar bnde Ceyhan da oturuyorum gebeliğimin ilk 5 ayı çınar Hastanesi'ne gittim sonra devlete gitmeye başladım daha da devlete gidiyorum özgür beye gidiyorum 37+5 günlük olduk her hafta gitmemi söyledi ama özgür beye randevu bulamıyorum her hafta için o yüzden mecburen Abdi oğuza gideceğim
Yildizozlem Keziban01 canim o zman sanada sorayim dogumu ozgur bey yapsin istesek oluyomu yoksa kimse o gun o mu yapiyo